- Mahdotonta! sanoi epäilys.
- Vaarallista! sanoi pelko.
- Turhaa! sanoi järki.
- Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän. ♥

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Jotain rajaa!

Pikkusiskoni pisti välit kanssani poikki Facebookissa ja muutenkin, johtuen siitä että en voi hyväksyä hänen äitinsä, Kertun, tekosia. Ok. Asia on kannaltani ok, ei haittaa. Vihatkoon mieluummin minua kuin äitiään.

Hänen blogiinsa on joku käynyt kommentoimassa todella törkeitä, kohdistuen juuri sisareeni sekä hänen vanhempiinsa. Minä en sitä ole kirjoittanut, vaikka näin yritetään saada asia näyttämään. Mikäli asia viedään eteenpäin, kuten minulle kerrottiin, tullaan huomaamaan että se en todellakaan ole ollut minä. IP tai Mac-osoite ei todellakaan tule täsmäämään tuon "anonyymin" lähettämään viestiin. IP voi vaihdella mutta tuo Mac on pysyvämpi. Se on se viimeisin tarkistuskeino. Mikäli viranomaiset innostuvat niin tarkistuttakaa tämä.

En kuulema kehtaisi kommentoida omalla nimelläni, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Ihan voin omalla Google-tililläni kommentoida, ja sen kauttahan tulisi myös linkki tähän blogiin jossa olen ihan tarpeeksi kertonut Kertun huonoista tavoista. Huonot tavat tai ei, hän on kuitenkin sisareni äiti. Kommentissa oli kysytty, mistä sisko on ulkonäkönsä perinyt (pyydettiin kuvaa Kertusta) vai onko isänsä vain ruma. Kuten olen täälläkin kirjoittanut, olen isästä kuullut vain hyvää. Kaikille tiedoksi; minun sisareni, oli hän minuun yhteydessä tai ei, on kaunis.

Muoks. tänään (28.3) huomasin tuossa sisareni blogissa vielä hirveämmän kommentin, jossa Kerttua sanotaan huoraksi. Vaikka mitä olen mieltä hänen miesseikkailuistaan niin en minä sitä teini-ikäsen blogiin kirjoittaisi vaan sanoisin sen suoraan Kertulle itselleen -onhan minulla hänen osoitteensa. Siskoni syyttää nimeltä minua viestin kirjoittajaksi. Minulla on omia epäilyjäni viestin kirjoittajasta, kirjoitusasu on aika samanlainen kuin mitä joissain minunkin blogiini tulleissa kommenteissa. Suosittelen kyllä sitä poliisin kontaktointia, näinpä saadaan oikea syyllinen kiinni.

3 kommenttia:

  1. Sinulla on rohkea ja hyvä blogi! Olen jättänyt sinulle tunnustuksen minun omaan blogiini!

    VastaaPoista
  2. Suosittelen sitä, ettet puhuisi minusta ollenkaan ja varsinkaan blogistani täällä. En halua nähdä tällaisia juttuja yhtään enempää. Kiitos. Ja et ole nähtävästi vieläkään sisäistänyt sitä, että miksi en sinusta pidä ja miksi olen laittanut välit poikki.

    VastaaPoista
  3. Ainoa, joka on sinut maininnut täällä nimellä olet sinä itse ja blogiisi löytää tuon sinun käyttiksen kautta. Itse olet minua mustamaalannut ihan nimellä siellä omassa blogissasi, että suositus olisi ehkä sinulle vähän parempi. Mitä tulee välien katkaisuun, niin olen kyllä sisäistänyt sen mutta ei se vaikuta mintekään siihen kirjoitanko tätä blogia vai en.

    Ja suosittelen ottamaan niihin poliiseihin yhteyttä, koska minä olen saanut "sinun puolelta" törkeitä viestejä samaan aikaan kuin sinä omaasi, että kirjoittaja löytynee sieltä sinun "tukijoukoista".

    Ei tämä mitään sotaa ole, tähän voi suhtautua ihan neutraalisti kun asia ei suoranaisesti sinuun liity. :)

    VastaaPoista

Mikäli haluat kirjoittaa minulle suoraan voit tehdä sen osoitteeseen iida.maalahti@gmail.com