- Mahdotonta! sanoi epäilys.
- Vaarallista! sanoi pelko.
- Turhaa! sanoi järki.
- Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän. ♥

torstai 21. heinäkuuta 2011

Kirje

Nyt kun löysin biologisen synnyttäjäni asuinpaikan ja osoitteen päätin kirjoittaa kirjeen. Kirjoitin sen eilen ja pistin tänään postiin, hän saanee sen ma tai ti.

En oikein tiennyt mitä siihen pitäisi kirjoittaa. En tunne ihmistä enkä tunne häntä kohtaan mitään, joten hieman oli haastava tehtävä. Päätin sitten kirjoittaa hyvin neutraalin, ehkä vähän "diipadaapa"-tyylisenkin kirjeen.

Kerroin heti alussa kuka olen ja sen jälkeen painotin, etten ole katkera enkä vihainen ja haluan tutustua häneen ihmisenä, en äitinä. Kerroin omasta elämästäni, mitä olen tehnyt ja mitkä ovat olleet kohokohtia. Mieheni nauroikin kirjeen luettuaan, että lähetän Kertulle ansioluetteloni.

Laitoin hänelle myös linkin tähän blogiin, koska tänne yritän kirjoittaa adoptiosta aiheutuvia tuntemuksia ja tästä hän saa tietää mitä olen tehnyt hänen löytämisekseen. Näin Internet-aikana se kävi yllättävän helposti kun ihmiset hoksivat kertoa mitä linkkejä he itse käyttäisivät.

Eniten minua kiinnostaa ne sisarukset, myös muut sukulaiset tottakai. Senkin mainitsin kirjeessä. Toivottavasti Kerttu vastaa minulle, toivon sitä todella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mikäli haluat kirjoittaa minulle suoraan voit tehdä sen osoitteeseen iida.maalahti@gmail.com