- Mahdotonta! sanoi epäilys.
- Vaarallista! sanoi pelko.
- Turhaa! sanoi järki.
- Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän. ♥

tiistai 12. heinäkuuta 2011

Onko biologinen synnyttäjäni elossa?

Olin jo unohtanut laittaneeni viestiä Pyhäsalmen seurakunnalle ja kysynyt, löytyykö kirkonkirjoista mitään tietoja biologisesta synnyttäjästäni. Biologiseksi äidikseni en häntä voi sanoa, koska mulla on jo äiti enkä toista tosiaan tarvi. Sama pätee isään; en tarvitse toista kun mulla on jo! :)

No, suoraan en tietysti mitään tietoa saanut minkä kyllä jo kirjottaessa olen tiennyt. Sain vastauksen, että he voivat kertoa, eli siis tietävät, onko biologinen synnyttäjäni kuollut vai vielä elossa. Osoitetietoja tai tämän hetkistä asuinkuntaa he eivät tiedä.

Pistin heti vastauksen ja pyysin, että selvittävät ja ilmoittavat sitten minulle, onko biologinen synnyttäjäni elossa vai jo manan majoilla. Tiedänpä sitten ainakin, että etsinkö hautapaikkaa vai elävää ihmistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mikäli haluat kirjoittaa minulle suoraan voit tehdä sen osoitteeseen iida.maalahti@gmail.com