- Mahdotonta! sanoi epäilys.
- Vaarallista! sanoi pelko.
- Turhaa! sanoi järki.
- Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän. ♥

lauantai 6. elokuuta 2011

Löytyi, muttei kuitenkaan.

Sukulainen löytyi, mutta hän ei halunnut olla kanssani tekemisissä, joten se siitä sitten. Nyt ainakin tiedän, että minulla on lähisukua. Olen tähänkin asti elänyt ilman joten enköhän elä tästä eteenkin päin. :)

Mitään pahaa en ole missään vaiheessa tarkoittanut ja mikäli ei ymmärretä miksi tämmöisen tiedon saaneena etsii sukulaisiaan niin ehkä niitä ei sitten ole tarve edes löytää. :)

Onhan se vähän puulla päähän lyöty olo nyt, mutta kylläpä tämä tästä. Lähinnä järkyttää ihmisten töykeys; tai sitten minä olen vain liian naivi ja "romanttinen" luonne etten ymmärrä moista kovuutta.

2 kommenttia:

  1. Kuka löytyi? Synnyttäjäkö vai joku muu?

    Anteeksi utelu, mutta tää on todella mielenkiintonen asia kaikille adoptoiduille ja adoptiota harkitseville.

    VastaaPoista
  2. Tässä vaiheessa löysin isosiskoni, kun sitten myöhemmin sain PeLan kautta äitini terveiset, ne olivat aivan yhtä töykeät; ehkä töykeämmätkin. Siskon löysin Facebookin kautta ja biologisen äitini osoitteen osoitepalvelun kautta, jonka jälkeen lähetin hänelle heti kirjeen.

    Ei utelu mitään haittaa, mielelläni kerron, koska olet ihan oikeassa; mielenkiintoinen ja tärkeä asia tämä tosiaan on ja toivonkin että edes jotenkin tämän oman kokemukseni esiin tuomalla voin auttaa erilaisissa tilanteessa olevia adoptoituja sekä antaa vinkkejä sukunsa etsimistä miettiville.

    VastaaPoista

Mikäli haluat kirjoittaa minulle suoraan voit tehdä sen osoitteeseen iida.maalahti@gmail.com