- Mahdotonta! sanoi epäilys.
- Vaarallista! sanoi pelko.
- Turhaa! sanoi järki.
- Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän. ♥

sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Serkuista ja kummitytöstä

Minulla on 7 serkkua ja 15 biologista serkkua - suurin osa biologisen isäni puolelta. Biologisen äitini puolen serkut olen tavannut yhtä lukuunottamatta, oikein oikein mukavia ovat! Itseäni nuorempia, mikä tuntuu hassulta, koska olen aina ollut serkuksista se nuorin. :D

Biologisen isäni puolen serkuista en tunne vielä kuin pari, kolmannen kanssa on tarkoitus tehdä treffit kesäkuulle. Serkkuni ovat äärimmäisen mielenkiintoisen oloisia henkilöitä. Serkkuni, jonka olen tavannut, on ammatissa josta itsekin nuorempana haaveilin. Hän pääsee eläytymään, ottamaan toisen aseman ja ilmaisemaan tunteitaan äärimmäisestä ilosta äärimmäiseen suruun.

Toinen serkku, johon olen tutustunut, asuu puolet vuodesta toisella puolella maapalloa. En ole päässyt oikein käsitykseen mitä hän tekee työkseen, mutta käsittääkseni kuitenkin jotakin! ;) Hän vaikuttaa ihmiseltä, jolla on laaja maailmankatsomus ja hurttia huumoria. Kesällä menen vierailemaan setäni luokse ja toivottavasti tapaan myös serkkuni.

Serkkuni, siis ns oikeat serkut, ovat minulle äärimmäisen tärkeitä. He, varsinkin 2 heistä, ovat olleet minulle kuin sisaria. Läheinen olen heidän kanssaan edelleen. Toisen tytär, kummityttöni, on minulle kuin pikkusisko. Kun hän oli pienempi, hän kävi minun hermoilleni vähintään joka 10. minuutti mutta silti halusin aina välillä hänet luokseni viikonlopuiksi. :D Nyt hänen ollessaan 16-vuotias meillä on kovasti yhteistä. On ihan mahtava jutella kaikesta maan ja taivaan välillä, höpöttää ja katsoa elokuvia. Olla vaan. Tunnen olevani hänen kanssaan samalla aaltopituudella; liekö se sitten niin hyvä kolmikymppiselle naiselle olla teini-ikäisen "tasolla"! :D Mutta hauskaa meillä on ja kummityttöni on niin fiksu, ettei kyllä häiritse yhtään vaikka ollaankin ihan samiksia monessakin jutussa. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mikäli haluat kirjoittaa minulle suoraan voit tehdä sen osoitteeseen iida.maalahti@gmail.com