- Mahdotonta! sanoi epäilys.
- Vaarallista! sanoi pelko.
- Turhaa! sanoi järki.
- Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän. ♥

lauantai 4. elokuuta 2012

Unet ja ikävä

Olen nähnyt nyt muutaman yönä unta biologisista sukulaisistani sekä kummitytöstäni.

Ensimmäisessä unessa olin isoveljeni kanssa lapsia ja rakensimme hiekkalinnaa kalliolla! Ei ollut mitenkään omituista, että kalliolla oli juuri sen verran hiekkaa kuin hienon linnan rakentaminen vaati. Meillä oli älyttömän hauskaa sitä rakentaessa ja teimme sitä erittäin huolellisesti. Siitä tuli hieno!

Toisessa unessa oli kummityttöni ja veljenlapset. Tulin jostain reissusta ja parkkeerasin autoni tyhjälle parkkipaikalle ja menin johonkin rakennukseen. Näin ikkunasta kuinka kummityttöni ja veljenlapset kävelivät kauempana, tunnistivat autoni ja juoksivat luokseni. Siitä tuli äärettömän hyvä mieli, ajattelin unessa että he ovat iloisia kun olen tullut ja minulla oli sellainen hyvä ja rakastava olo koko päivän herättyäni.

Sitten oli vähän sekavampi uni, mutta hauska sekin. :) Biologinen mummuni oli käymässä täällä kotikylässäni ja kävelimme ympäriinsä täällä. Osuimme talolle, jossa mieheni serkku muka asui, ja menimme kylään. Kyselin naiselta, onko hän mieheni serkku kun mieheni ei tunne heitä ja nainen vastasi olevansa. Sitten yhtäkkiä uneni hyppäsikin työpaikalleni, jossa työkaveri toi eteeni ison salaatin ja kertoi pikkuveljeni tilanneen sen minulle puhelimitse lounaaksi. :D Siis niin pimeä käänne, ettei tosikaan! :D

Olen lähdössä tapaamaan biologista serkkuani oletetun biologisen isäni puolelta, samalla tapaan myös setäni. Pikkuveljeni ei ole vielä ehtinyt paikkakunnalle, joten teen sitten uuden reissun kunhan hän ehtii sinne asti. Jännittää toki tuo serkun ja sedän tapaaminen, mutta hyvällä tavalla. Saan varmasti uutta tietoa isästäni ja juuristani siltä puolelta. En malta odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mikäli haluat kirjoittaa minulle suoraan voit tehdä sen osoitteeseen iida.maalahti@gmail.com